Ik heb deze website gemaakt om mijn bezoekers op de hoogte te houden van wat ik uitvoer op school naar het einde van het schooljaar toe. De website is een onderdeel van mijn leerproces, hier zal ik alle opdrachten en activiteiten openlijk publiceren.

Bezoekers vermelding

De website bestaat uit onderdelen zoals een portfolio, fotogalerij, gastenboek en een blog. Hierin kunnen mijn bezoekers alles terugvinden over mijn leerproces in de richting Retail-Logistiek. De portfolio bestaat uit een uitgebreid verslag over wat ik op school zowel als op stage uitvoer en leer. In de fotogalerij zullen de lezers talrijke leuke foto's terugvinden, dit ook weer over mijn leerproces. In het gastenboek kunnen mijn bezoekers een boodschap achterlaten, deze kunnen ze zelf ook nalezen. Last but not least, de blog, de blog zal ook draaien om de verschillende opdrachten en activeiten waar ik dagelijks mee bezig ben, zo kunnen mijn lezers mijn weg naar het einde van het schooljaar mee volgen.

Veel plezier op mijn website!

Nieuws

Etalage Pasen

Hallo! Ik heb weer een reeks foto's geuploadt in de fotogalerij! Deze foto's zijn gertokken van...
Lees meer

Routing

In de map Portfolio, in de subpagina Logistiek, heb ik zonet een Excel document geuploadt. Dit...
Lees meer

Factuur

In het onderdeel 'PORTFOLIO' heb ik zojuist een document geuploadt. Dit document houdt een...
Lees meer

Bezoekers vermelding

Ik heb zojuist een aantal foto's van de 'DOE'dag in Vilvoorde geuploadt, die leuke leerrijke dag...
Lees meer